Blog

  • Data dodania: 05.10.2023
  • Autor wpisu: Magdalena Geraszek
Ależ skąd!
Banery na nieruchomości są potężnym narzędziem marketingowym dla agentów nieruchomości. Mimo wielu nowoczesnych technologii baner jest widoczny niemal w każdej dzielnicy, ulicy, często wiszą na płotach, czasem na ścianach, niekiedy na balkonach. Nie wszystkie są dobrze widoczne, ale mimo różnorodności wielkości i treści - są!


Uzyskaj zgodę właściciela na zawieszenie baneru

Zanim zawiesimy baner na danej nieruchomości, należy się upewnić, że mamy zgodę właściciela. Nie zawsze jest to wyłącznie osoba, z którą zawierasz umowę pośrednictwa. W przypadku budynku wielorodzinnego decyzje w tej sprawie mogą być także po stronie wspólnoty lub spółdzielni. Często też zdarza się, że właściciele niechętnie chcą dzielić się z sąsiadami wiadomością o pragnieniu sprzedaży nieruchomości i zwyczajnie nie wyrażają zgody na baner.


Zaplanuj treść i wielkość

Jeśli baner będzie oglądany z daleka, litery muszą być odpowiednio duże, aby można było je łatwo przeczytać. “NA SPRZEDAŻ” lub “NA WYNAJEM” i numer telefonu to podstawowe elementy treści baneru. Warto rozważyć zamieszczenie zdjęcia z wizerunkiem pośrednika (sama do tego jeszcze nie dojrzałam, kojarzy mi się zbyt mocno z wyborami, ale mam świadomość, że wizerunek ociepla kontakt, buduje relacje, oraz pomaga w budowaniu marki osobistej). Więc być może niebawem pojawi się mój nowy baner ze mną w roli głównej😊



Zweryfikuj lokalne przepisy dotyczące reklamy zewnętrznej, w szczególności umieszczania banerów

Przepisy dotyczące umieszczania banerów reklamowych mogą się różnić w zależności od lokalizacji. Warto skonsultować się z lokalnymi władzami, takimi jak urząd miasta lub gminy, aby dowiedzieć się, czy istnieją jakieś ograniczenia lub wymogi dotyczące banerów na nieruchomościach.


Monitoruj stan baneru

Regularnie sprawdzaj stan baneru, aby upewnić się, że jest on nadal czytelny i dobrze utrzymany. Jeśli baner ulegnie uszkodzeniu lub stanie się nieczytelny, należy go jak najszybciej naprawić lub zastąpić. Dbając o estetykę baneru, utrzymamy profesjonalny wizerunek swojego biura. Czasami zjawiska atmosferyczne (wiatr, burza), a czasami „nasi dzielnicowi przyjaciele” powodują, że banery zostają uszkodzone i wymagają wymiany.

Jestem głęboko przekonana, że przyciągający wzrok baner z hasłami: „Sprzedam mieszkanie”, „Sprzedam działkę” lub „Na sprzedaż” to świetna, całodobowa forma promocji, którą możemy umieścić w wybranym przez siebie miejscu i poczekać, aż zainteresowani kupujący zaczną dzwonić.